OBYTNÉ DODÁVKY ROADSURFER - CO SE TAM STALO?
- Jiri Havlicek
- 4. 6. 2024
- Minut čtení: 2
Aktualizováno: 16. 10. 2024
Navštívili jsme konkurenční společnost ROADSURFER v Drážďanech. Chtěli jsme zjistit,
v jakém stavu vozidlo dostaneme. Zaplatili jsme na 3 dny. Dojeli jsme do CZ a zjistili, že nejde uzavřít ventilator od nadrže na vodu, které jsou otevřené, aby nadrže napáchly.
Celý víkend jsme tedy bez sprchy a vody celkově a tak se jdeme podívat na internet na recenze tohoto evropského giganta na trhu s půjčovaním obytných dodávek.

Dresden - přijíždíme na adresu provozovatele půjčovny. Areál je ukrytý a cesta k němu vede přes divočejší cesty. Jsme na místě a naše vozidlo je již připraveno u brány. V prostorách je asi 20 aut přímo vyráběných na zakázku pro roadsurfer. Je zde hodně VW T6 a dokonce na sezónu chystají novinku T7.
Je víkend a firemní telefon nikdo nezvedá. Takže máme půjčené obytné auto za nemalé peníze, které není funkční. Nevadí, náladu nám to nevezme a pokračujeme dál k úpatí řeky Vltavy.
Nacházíme zde autokemp, který ještě neotevřel před sezónou, ale majitel nás pouští dovnitř za symbolickou cenu. Jsme přímo u pláže s výhledem na okolní lesy a řeku. Lovíme z auta skládací židle, ale nakonec vítězí sedací pytel. Tohle normálně nevozíme sebou, ale v rámci převozu části věcí na naši chatu vezeme dodávku po strop naplněnou. Užíváme si krásný den s večerním koupáním a příjemným spaním.
Roadsurfer obdržel smíšené recenze a často kritizované oblasti zahrnují několik opakujících se problémů:
1. Problémy se zákaznickým servisem: Někteří zákazníci si stěžují na obtíže při komunikaci se zákaznickým servisem, zvláště když bylo třeba řešit problémy během pronájmu. Objevily se případy pomalé nebo neochotné reakce při řešení naléhavých situací, jako jsou mechanické poruchy nebo poškození.
2. Nedostatečná údržba: Jsou zaznamenány stížnosti na stav některých obytných vozů. Někteří uživatelé uváděli, že některé funkce, například topení, sporák nebo světla, nefungovaly správně už při převzetí vozu, což naznačuje nekonzistentní údržbu mezi různými lokalitami.
3. Politika zrušení a vrácení peněz: Politika zrušení rezervace u Roadsurferu je vnímána jako přísná. Pokud je rezervace zrušena méně než 60 dní před začátkem pronájmu, zákazník ztratí 50 % ceny rezervace, přičemž zbývající částka je vrácena pouze ve formě voucheru. To může být frustrující pro ty, kteří museli neočekávaně změnit plány.
4. Vysoké náklady: Ceny pronájmů mohou být vysoké, zejména v hlavní turistické sezóně. I když jsou vozy plně vybavené, cenová hladina je stále považována za vysokou ve srovnání s některými alternativami a za zvířata, extra vybavení nebo úklid, pokud je vůz vrácen ve špatném stavu, jsou účtovány další poplatky.
5. Postupy při převzetí a vrácení: Někteří uživatelé považovali proces kontroly při vrácení za příliš důkladný, což vedlo k neshodám ohledně drobných poškození nebo čistoty, což mohlo vést k dodatečným poplatkům. Ačkoli někteří zákazníci měli pozitivní zkušenosti, zejména oceňovali dobře vybavené vozy a pohodlná místa k vyzvednutí, tyto problémy vedly k nespokojenosti některých uživatelů, což ovlivnilo reputaci Roadsurferu na internetu.
Commentaires